EnglishPolish

Podstawowe zastosowania naklejek wypukłych

Podstawowe zastosowania naklejek wypukłych

Gadżety reklamowe to niezwykle lubiana metoda promowania działalności swojej firmy. Niezależnie, czy mówimy tu o długopisach, pendrive’ach czy breloczkach. Takie przedmioty możemy rozdawać potencjalnym klientom podczas spotkań biznesowych czy większych eventów. W tej formie świetnie sprawdzają się również wypukłe naklejki – można je rozdawać klientom jako dodatek do standardowych wizytówek. Zastosowań nalepek jest jednak o wiele więcej, warto więc zastanowić się, w jaki sposób można je jeszcze wykorzystać? Wiele z nich stosuje się jako odpowiedni sposób znakowania produktów. W tym przypadku najczęściej mamy do czynienia z logotypem producenta, adresem internetowym czy innego rodzaju informacjami dotyczącymi zastosowania produktu. Niemało firm decyduje się na takie rozwiązanie z prostego powodu – wygląda to bardzo estetycznie, produkt wydaje się kompletny, a sama nalepka nadaje mu profesjonalizmu. Nie jest to w stu procentach zabieg marketingowy, ale zdecydowanie podnosi wizerunek firmy, co oczywiście ma duże znaczenie podczas promocji. Co ciekawe, niektórzy producenci bardzo chętnie wykorzystują nalepki 3D jako wizualne wykończenia swoich produktów. Zwiększa to estetykę i nierzadko nadaje unikatowego wyglądu, a ponieważ możliwości w zakresie drukowania wypukłych naklejek są bardzo duże, to nawet najtrudniejsze projekty można zrealizować bez żadnych problemów.

 

Warto również zwrócić uwagę na to, że naklejki wypukłe to idealne narzędzie do zrealizowania założeń marketingu szeptanego. W tej formie reklamy podstawowym założeniem jest docieranie do klientów w sposób całkowicie bezpośredni i naturalny. Dzięki umieszczaniu nalepek w przypadkowych miejscach zwiększamy szanse na to, że zobaczą je przypadkowi przechodnie, którzy zainteresują się tajemniczą naklejką. Taka spontaniczna reklama działa dużo skuteczniej i ma szansę na dotarcie do znacznie większej liczby potencjalnych klientów niż standardowe próby pozyskania nowych konsumentów. Widać zatem, że nalepki 3D mają wiele zastosowań i, jeśli chodzi o budowanie wizerunku firmy lub zwiększanie grupy klientów, to są naprawdę nieocenione.