EnglishPolish

Promowanie firmy naklejkami 3D – jak robić to dobrze?

Promowanie firmy naklejkami 3D – jak robić to dobrze?

Sposobów promowania działalności własnej marki jest naprawdę wiele – jednym z nich jest zastosowanie naklejek wypukłych. Można je zamieścić dosłownie wszędzie, dlatego stanowią one niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. Bez względu na rodzaj działalności konkretnej firmy sprawdzą się one idealnie w każdych warunkach. Nie wystarczy jednak stworzyć prostego projektu i wysłać go do producenta, żeby otrzymać w odpowiedzi ciekawą propozycję znaczka samoprzylepnego. Jeśli liczy się na sukces – a jak wynika to z naszych poprzednich wpisów, naklejki są jego gwarantem – należy zająć się tematem kompleksowo. Warto zatem wybrać właściwego producenta naklejek wypukłych, który z jednej strony, może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży, z drugiej natomiast, dysponuje najnowocześniejszym sprzętem pozwalającym wprowadzać innowacyjne rozwiązania.

Najważniejsze są pierwsze rozmowy z przedstawicielem firmy produkującej naklejki. Na tym etapie wspólnie ustala się projekt samoprzylepnych znaczków oraz konsultuje efekt, jaki chce uzyskać klient. Pamiętać należy o tym, że powierzchnia naklejek będzie ostatecznie pokryta żywicą poliuretanową, co może delikatnie wpłynąć na wygląd samej grafiki. Dobry producent potrafi jednak tak poprowadzić projekt, by za każdym razem wyjść naprzeciw oczekiwaniom swojego klienta. Po szczegółowym omówieniu koncepcji przechodzi się do działania. W zależności od wielkości zamówienia sam proces produkcyjny może zająć kilka dni, znaczki są natomiast wysyłane firmą kurierską lub odbierane przez klienta osobiście. Termin realizacji zamówienia jest zwykle ustalany indywidualnie jeszcze przed podjęciem działań, a dotrzymywanie go przez producenta stanowi jeden z czynników, jakimi powinniśmy się kierować, wybierając zleceniobiorcę. Jeśli trafimy na sprawną firmę produkującą naklejki wypukłe, już po kilku dniach od momentu złożenia zamówienia będziemy mogli cieszyć się z odbioru skutecznego nośnika reklamowego.